FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Kampania
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 15:34, 20 Mar 2010    Temat postu:

Misja 64: Legendarny John Wormer

Dowiedziałeś się ,że John Wormer ma małe kłopoty z wrogiem. Postanawiasz mu pomóc

Wytyczne misji:

- Pomóż Johnowi osiągnąć maksymalną moc (poprzez zbieranie apteczek, dawanie mu odpocząć...)
- Pozbieraj wszystkie skrzynki z bronią
- Broń Johna i staraj się nie zginąć

Twoja drużyna: 1 robal, 150HP
Energia Johna Wormera: 300HP, początkowo ma 10 jednostek mocy (ze 100)
Wróg: 1 robal, nieograniczone HP

Twoja broń: Szturchaniec
Broń w skrzyniach: Bazooka, Granat, Bomba kasetowa x4, Strzelba x3, Kij baseballowy x1, Minigun x1 (opóźniony 3 tury)
Broń wroga: Karabin maszynowy x5,(coś typu M4, chyba jest w broniach) Laser x5, Uzi, Minigun x3

Wskazówka: Strzelaj w głowę wroga by go mocniej oddalić od Johna.

Zakończenie: Gdy John osiąga maksymalną moc, wyskakuje bardzo wysoko wykonując Smoczą Pięść (jest opisana w broniach) i zabija wroga automatycznie)

Nagroda: Mapa: "Legendarny John Wormer" i kartka do robalopedii "John Wormer"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 13:54, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Misja 65: Kaliber 1000

Mamy jegnego robaka, musimy go osłaniać podestami, gdyż ma tylko 1 życie. Po 10 turach odblokowuje się nam spory arsenał i przybywają sojusznicy, którymi kieruje komputer. Gramy w zbrojowni.
My: 1 worm 1 hp, oo podest, 6 zestaw mostowy, 3 super zestaw mostowy. [Po 10 turach] oo bazooka, granat i uzi, 3 pociski samoanaprowadzające, 2 nalot, 1 zrzut min.
Sojusznicy: 3 wormy 805hp, oo bazook, granatów, kasetówek, 1 banan i alluluja.
Wróg: oo bazooka, granat, strzelba, 3 banan i alleluje, 2 naloty i samonaprowadzające, 1 gołąb.

Nagroda: Mapa ,,Kaliber 1000'', armata do edytora map.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 15:11, 15 Kwi 2010    Temat postu:

Misja 66: Prosto do celu
Lecimy helikopterem moro. Twoim zadaniem jest oczywiście lecieć i przelecieć przez czerwoną obręcz. Masz nie wiele czasu , bo tylko 14 min. UWAGA! Wróg za wszelką cenę chce zniszczyć helikopter!
Ty: 4 po 100 HP
Wróg: 24 po 50 HP
Bronie: BRAK
Wróg: Bazooka , Granat , 2x Strzelba , 5x UZI , 2x Moździerz
Nagroda: Mapa: Prosto do celu


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Sob 14:09, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Misja 67:Wielki krater (niedługo opis mapy wraz z rysunkiem w temacie "mapy")
Misja odbywa się na dużej mapie z wielkim kraterem meteorytowym.W tej misji musimy zabić naszych wrogów, ale w dość dziwny sposób:Musimy wszystkich wrogów wepchnąć do krateru, aby zmiażdżył ich wielki meteoryt.Meteoryt spadnie do krateru po 10 minutach, więc tyle mamy czasu na wepchnięcie tam wrogów.Wrogich robali jest aż 8, a co gorsza, oni też atakują.Jeśli jakiś wrogi robal zginie inaczej niż przez meteoryt-przegrywasz.Wepchnięte robale nie wyjdą z krateru, bo jest on za stromy.
Nasz drużyna:
Ilośc robali:6 po 100 HP
Nasze uzbrojenie: palec max., ognista pięść x15, kij bejsbolowy: x10, bazooka x5
Wróg:Ilość robali: 8 po 300 HP.
Ich bronie:Bazooka x10, granay x 10, bomba kasetowa max., strzelba x3, nalot x2, mina x3
Nagroda:Mapa "Wielki krater", flaga z rysunkiem meteorytu.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Prof.Worminkle dnia Sob 14:10, 17 Kwi 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 16:45, 17 Kwi 2010    Temat postu:

Misja 68: Jedziemy na wycieczkę
Misja ma dwie części. W pierwszej musimy się pozbyć wrogich mechaników , którzy popsuli autobus dla naszych robali. Masz 15 min. na pozbycie się wroga , bo po 15 min. autobus automatycznie odjedzie. W drugiej części musisz odnaleźć kierowcę i z nim pogadać.
Ty: 6 po 250 HP
Wróg: 15 po 120 HP
Broń: Bazooka , Granat , Strzelba , Moździerz x5 , Bomba kasetowa x1 , mina x8 , dynamit x2
Wroga: To samo
Filmik (po wykonaniu pierwszej części zadania):
Jeden z wormów podchodzi do kierowcy i gada z nim. Kiedy kończą , wszyscy z radością wsiadają do autobusu i odjeżdżają.
Nagroda: Mapa: Jedziemy na wycieczkę , Flaga: Autobus , Obiekty do edytora: Autobus


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 12:02, 17 Maj 2010    Temat postu:

Misja 69: Szach perski.
Jesteśmy na mapie, gdzie na środku jest wielka wieża (,,wyrasta'' z wody). Obok są podobne wieże, lecz mniejsze. Tu i tam w powietrzu są dywny. Na szczycie najwyższej wieży jest robak imieniem Szach Perski, a obok nasz worm. Mamy 10 tur na przygotowania, a potem rozpoczyna się nagła śmierć - ogniste podłoże. Z tego powodu najlepiej zepchnać Szacha Perskiego na podest szturchańcem. Kiedy upłynie wspomniane 10 tur pojawią się również wrogowie. Musimy ich zabić, chroniąc Szacha. Po pokonaniu wroga misja dobędzie końca.
Ty: 1 robak 350hp, oo bazooka, granat, podest, 2 nalot, 2 zestaw mostowy, 3 pocisk samonaprowadzający, 5 strzelba, 1 uzi.
Wróg: 10 robaków 80hp, oo bazooki granatu, 5 strzelb, 2 uzi i 1nalot.
Szach Perski ma 500hp i nie ma broni.
Skrzynki: Szansa na skrzynię 35%, w skrzyniach strzelba 60% uzi 30% gołąb 9%, betonowy osioł 1%.
Nagroda: Mapa ,,Szach Perski'', głos ,,Szach'', obiekt latający dywan i do tygla ,,Śmiertelny dywan''.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Pon 12:09, 17 Maj 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 20:40, 17 Maj 2010    Temat postu:

Misja 70: Brutalny rajd
Twoim zadaniem jest wygrać wyścig. Jedzie 10 aut. Robale mają nieskończoność żyć. Oczywiście możesz nawalać we wroga swoimi zabawkami. Niestety , jest ich bardzo mało. Po dojechaniu na metę czeka cię tylko happy endowa cut-scenka Mruga.
Ty: 1 robal
Wróg: 9 robali
Broń: Bazooka x5 , Granat x6 , Strzelba x1 , Moździerz x2 , Bomba klejowa x3 , ŚGR x1 , Mina x4
Wroga: To samo.
Filmik: Gdy nasz robal dojedzie pierwszy , przemawia z mównicy z pucharem w ręku.
Nagroda: Mapa: Brutalny rajd , trofeum: Brutalny rajdowiec , Obiekt: Bolid


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 19:10, 03 Sie 2010    Temat postu:

Misja 71- Powrót do labiryntu.
Opis: Jesteśmy w labiryncie. Musimy z niego wyjść. Wrogi robak nazywa się Minotaur. W labiryncie znajdują się miny, fosy z wody i działka strażnicze.
Ty: 1 robak 1hp, brak broni.
Wróg: 1 robak 100.000hp, nieskończoność ognistej pięści.
Nagroda: Mapa ,,Powrót do labiryntu, głos ,,Minotaur''.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Wto 19:47, 03 Sie 2010    Temat postu:

Misja 72: Wojna gangów
Musimy odbić teren wrogiemu gangowi , a mamy tylko 15 minut...
Ty: 6 robali po 100 HP.
Wróg: 25 robali po 100 HP.
Nagroda: Mapa: Wojna gangów , Tryb: Wojny gangów.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Wto 20:05, 03 Sie 2010    Temat postu:

Misja 73: Lot do kosmosu
Lecisz rakietą, ale w niej są również niechciani goście (nie ja). Kiedy jest się blisko słońca, rakieta i robaki się spalają i misja nieudana. Rakieta jest wielka. Co 2 tury pojawia się znikąd obcy i ma 50 HP. Aby wygrać musisz pokonać wrogów i 3 marsjan jak najszybciej.
Ty: 1 worm 300 HP + 500 HP za kostium kosmonauty
Wrogowie: 5 wormsów 200 HP każdy
Nagroda: Mapa - Rakieta, głos "Marsjanin"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 7:32, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 74: Zwormsowa planeta.
Intro: Rakieta się roztrzaskała. Nasze robaki wychodzą. Na horyzoncie widać tubylców. Zaczynają strzelać.
Opis: Należy pokonać wrogie robaki. Kiedy zostaną zlikwidowani, spadną 3 skrzynki, które należy zebrać. Plansza to szary, pagórkowaty glob z kraterami.
Ty: 3 robaki po 75 hp, 10 bazook, 10 granatów, 5 strzelb, 2 uzi.
Wróg: 10 robaków po 25hp, CPU 6, oo bazook i granatów.
Skrzynki: 3 wymagane do ukończenia misji zawierają ogniste pięści, zwykłe spadają co 3 tury, 95% szansy na snajperkę, 5% na nalot.
Nagroda: Plansza ,,Zwormsowa planeta'', próba uników 1, próba przesuwania obiektów 2.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Śro 7:34, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 9:14, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 75: Włamanie
Pewien robal zlecił nam takie zadanie: Musimy ukraść pewną skrzynkę z domu jednego robala. Jest noc , robal śpi. Musisz używać jedynie liny , aby ukraść tą skrzynkę. Twój czas to 20 minut.
Ty: 1 robal po 1 HP
Wróg: 1 robal też 1 HP
Bronie: Lina
Wroga: Brak.
Nagroda: Mapa: Włamanie , Próba włamywacza 1.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 9:35, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 76: Mamy przeskakane.

Lecimy helikopterem i zauważyliśmy, że ktoś nas ściga. Niestety mamy tylko spadochron. Musimy polecieć spadochronem do środka wrogiego helikoptera i wykraść wszystkie skrzynie by móc pozbyć się wroga.

Twoja drużyna: 1 robal z 80HP

Wróg: 3 robale po 60HP

Bronie: Spadochron

Wroga: Granat, Bazooka x5

Bronie w skrzyniach: Bazooka x4, Granat x4, Bomba kasetowa x2, Strzelba x2, Ognista pięść x1

Poziom komputera: Zaawansowany (4)

Nagroda: Mapa "Mamy przeskakane", próba spadochronu 1 i 2


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 9:55, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 77: Przygoda w metrze.
Intro: Robaki jadą metrem i widzą wroga. Wrzucają dynamit do metra i wyskakują. Metro się roztrzaskuje. Wrogi worm wychodzi.
Opis: Musimy pokonać wrogiego robaka. Kiedy się go zabije, przyjedzie metro, do którego musimy wskoczyć jednym robakiem. Skrzynki nie spadają.
Ty: 4 robaki 100hp, oo bazooki, granatu i uzi, 3 dynamity, 1 owca.
Wróg: Jeden robak 500hp CPU 5, oo bazooki, granatów, kasetówek, uzi, strzelb i 5 owiec.
Nagroda: Mapa ,,Przygoda w metrze''.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 13:49, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 78: Katastrofa lotnicza
Lecimy samolotem pasażerskim i nagle jedno ze skrzydeł zaczyna się palić , potem drugie. Zaczyna się palić pół samolotu , a ty musisz się wydostać z palącego się samolotu , lecz musisz mieć noktowizor , ale on jest w płomieniach. Najtrudniejsza jest ucieczka , bo musisz wylądować na pontonie ratunkowym.
Ty: 1 worm 250 HP
Wróg: Brak
Bronie: Brak
W skrzynkach: Noktowizor , 1x Spadochron
Nagroda: Mapa: Katastrofa lotnicza.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 14:49, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 79: Baza Worm-Mastera.

Jesteśmy w bazie pewnego robala z drużyny Elity. Niestety reszta drużyny jest gdzieś indziej. Musimy się pozbyć pierwszego sługi.

Twoje uzbrojenie: Bazooka x9, Granat, Bomba kasetowa x3, Gaz x1, Strzelba x3, Snajperka x1 (opóźnienie 3 tur), Dynamit x1, Mina x2

Wroga: Granat, Bomba kasetowa x3, Gaz x2, Św. Granat x1 (opóźnienie 4 tur), Bomba bananowa (opóźnienie 6 tur), Dynamit x1, Mina x2

Poziom komputera: Profesjonalista (5)

Drużyna:

Twoja: 1 robal z 150HP
Wroga: 1 robal z 250HP

Nagroda: Mapa "Baza Worm-Mastera"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gościu
Admin


Dołączył: 16 Lut 2008
Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Mikolajki/Polska

PostWysłany: Śro 15:27, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 80: Powrót do domu
Lecąc sobie na plecaku i przelatując nad Meksykiem Meksykaninie zaczęli do worma strzelać i strącili go na dół. Teraz żebyś poleciał dalej musisz znaleźć plecak i zabić wrogów. Bardzo trudna misja.
Ty: 1 worm 92 HP (-8 HP po spadnięciu)
Wróg: 6 wormsów 150 HP, poziom komputera (5)
Nagroda: ujawnienie kilku kodów.

Mapy w nagrodzie nie ma, bo jest wygenerowana losowo.


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 15:34, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 81: Ucieczka

Podczas szukania drugiego członka Elitarnej drużyny jakaś osoba nas zauważyła i włączyła alarm. Musimy uciekać. Do wyjścia jest daleko i jest wiele przepaści. Trzeba zmyślnie je omijać.

Twoja drużyna: 1 robal z 20HP

Wróg: ---

Uzbrojenie: Spadochron x2, Podest x2, Lina x1, (ma tylko 2 strzały)

Narzędzia w skrzyniach: Podest x1

Nagroda: Odblokowanie trybu "Shopper" i "Roper"


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Gal Anonim
Moderator


Dołączył: 23 Paź 2009
Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 16:24, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 82: Poszukiwacze zagininego zasobnika.
Opis: Musisz skakać po kolejnych obiektach, na których jest sporo min i działek strażniczych. Zdarzają się też zapadnie. Należy zebrać zasobnik znajdyjący się na samej górze. Zawiera spadochron, za pomocą którego należy wskoczyć na ponton na wodzie.
Ty: 1 robak 200hp, brak broni.
Brak wroga.
Nagroda: Mapa ,,Poszukiwacze zaginionego zasobnika''.


Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Śro 16:24, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21
Moderator


Dołączył: 09 Lut 2009
Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 9 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Śro 17:51, 04 Sie 2010    Temat postu:

Misja 83: Teraz cię mam!

Jest późno w nocy. Udało nam się znaleźć kolejnego członka Elity. On nie wie, że jestem tutaj. Muszę się wkraść i ukraść skrzynie, bo zapomniałem je zabrać z domu.

Twoja drużyna: 1 robal z 100HP

Wróg: 1 robal z 300HP

Uzbrojenie: Dynamit x1 (opóźnienie 3 tur), Św, Granat (opóźnienie 6 tur)

Uzbrojenie wroga: Granat, Bazooka x10, Bomba kasetowa x4, Strzelba x3, Ognista pięść x2, Kij baseballowy x1, Mina x3, Dynamit x1, Młot x1 (ten z W4), Kij elektryczny x1 (opóźnienie 10 tur. Informacje o kiju elektrycznym można sprawdzić w temacie o broniach)

Bronie w skrzyniach: Bazooka x8, Granat x8, Bomba kasetowa x3, Strzelba x2, Mina x2, Kij baseballowy x2, Uzi x1, Ognista pięść x2, Pistolet (ten co jest w W:A)

Poziom komputera: Profesjonalista (5)

Nagroda: Mapa "Teraz cię mam".


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony Poprzedni  1, 2, 3, 4, 5  Następny
Strona 4 z 5

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin