Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wormsiarz
Head Admin

Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Śro 19:16, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 84: Obrona posągu
Naszym zadaniem jest chronić posągu Jerry'ego Wormistona. Musimy odpierać ataki przez 25 minut i jednocześnie nie możemy dopuścić do zniszczenia posągu. Wytrzymałość posągu wynosi 1500 HP , a wróg jest bardzo celny , więc trzeba uważać!
Ty: 5 robali po 200 HP (w tym snajperzy: 2 robale po 120 HP)
Wróg: 30 robali po 60 HP (w tym snajperzy: 2 robale po 100 HP)
Nagroda: Mapa: Obrona posągu , Tryb: Snajperzy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
 |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Śro 21:23, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 85: No i wpadliśmy!
Po zwycięstwie w poprzedniej misji wpadliśmy na szefa grupy Elitarnej i wielu wrogów. Musimy się ich pozbyć, ale ich jest dużo więcej.
Twoja drużyna: 3 robale z 125HP
Wróg (drużyna 1): 1 robal z 250HP
Wróg (drużyna 2): 2 robale z 110HP
Wróg (drużyna 3): 4 robale z 70HP
Uzbrojenie: Bazooka x8, Granat x9, Bomba kasetowa x3, Gaz x2, Strzelba x3, Ognista pięść x3, Mina x2, Pistolet, Uzi x1, Kij baseballowy x1
Wroga:
Drużyna 1: Bazooka, Granat
Drużyna 2: Gaz, Bomba kasetowa x4, Strzelba x2, Pistolet x5
Drużyna 3: Strzelba x5, Pistolet, Uzi x3, Snajperka x1, Minigun x1 (opóźnienie 4 tur)
Poziom komputera:
Drużyna 1: Profesjonalista (5)
Drużyna 2: Zaawansowany (4)
Drużyna 3: Średnio-zaawansowany (3)
Nagroda: Mapa "No i wpadliśmy!"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Czw 9:30, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 86: Gorzej być nie może.
Opis: Plansza to polana otoczona drzewami. Na polanie siedzą wrogie robaki. Musimy skakać po drzewach, zbierać spadające skrzynie i niszczyć po kryjomu wroga. Kiedy wróg nas zauważy, zacznie w nas strzelać. Musimy zniszczyć wrogą drużyę.
Ty: 1 robak 100hp, 10 bazook, 10 granaów, 5 uzi, 2 naloty i 1 bomba bananowa.
Wróg:
Drużyna 1: 25 robaków po 100hp oo bazook, granatów, nalotów, betonowych osłów, bananów, Św. granatów.
Drużyna 2: 15 robaków 200hp, oo bazook, granatów, nalotów, strzelb, betonowych osłów, owiec, uzi, superowiec, nalotów gołębi samonaprowadzających.
Drużyna 3: 1 robak 2.500 hp, nieskończoność wszystkich broni.
Poziom umiejętności komputera: Drużyna 1 Profesjonalista (CPU 5), Drużyna 2 Ekstremalny (CPU 6), Drużyna 3 Hardcorowy (CPU 7, najwyższy w grze).
Nagroda: Plansza ,,Gorzej być niemoże'', Próba przesuwania obiektów 3, próba uników 2.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Czw 9:51, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 87: Władza nie zawsze ma rację.
Jesteś w swojej bazie i twój generał mówi, że nikt nie zdobędzie złotego granata. Mówię sobie w myślach "Ale się przechwala. Sądzi, że władza musi mieć rację". Postanawiasz udowodnić mu, że się myli i ,że odnajdziesz złoty granat. Musisz przejść labirynt (coś typu Puzzle)
Twoja drużyna: 1 robal z 50HP
Wróg: ---
Uzbrojenie: Belka x3, Spadochron x1, Niska grawitacja x1
Limit czasowy: 5 minut.
Nagroda: Mapa "Władza nie zawsze ma rację", próba spadochronu 3
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Czw 9:58, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
88. Nadęci agenci.
Opis: Musimy pokonać wrogów i zniszczyć most. Dopóki nie zniszczymy mostu, agenci będą się odnawiać.
Ty: 6 robaków po 100hp, oo bazooki i granatu, 10 ognistych pięści, 3 kasetówki, 1 pocisk samonaprowadzający (opóźnienie 5 tur).
Wróg: 10 robaków po 100hp, broń taka, jak nasza, ale mają dodatkowo banan, owcę i nalot opóźnienie 3 tury).
Poziom umiejętności komputera: Profesjonalista (CPU 5)
Skrzynki: Szanasa 10%, 30% nalot, 30% uzi, 10% działko strażnicze, 10% pocisk samonaprowadzający, 10% Św. Granat (opóźnienie 2 tury).
Nagroda: Mapa ,,Nadęci agenci''.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 9:58, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wormsiarz
Head Admin

Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Czw 10:03, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 89: Bitwa morska
Jesteśmy na środku Oceanu Robaczkowego i musimy zniszczyć wrogie motorówki. W tej misji sterujesz tylko jednym robalem ze swoich na sześciu , resztą twoich kompanów kieruje komputer. Na koniec przyjdzie nam się pojedynkować z wrogim okrętem.
Ty: 5 robali (CPU) po 400 HP , w tym 1 robal 1000 HP
Wróg: 40 robali po 350 HP
Bronie: Bazooka , Granat , Bomba kasetowa x3 , Moździerz x4 , Strzelba , UZI x2
Wroga: To samo.
Okręt:
Wróg: 2 robale 300 HP (wyszkolenie 4)
Nagroda: Mapa: Bitwa morska , Obiekt: Motorówka , Okręt do edytora map.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wormsiarz dnia Czw 10:23, 05 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Czw 10:12, 05 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Wormsiarz, to misja 89, a nie 88
Misja 90: Wyzwanie.
Pewna osoba wyzwała cię na pojedynek. Musisz wygrać w rundy. Nie można atakować ładunkami wybuchowymi, bo to łamie zasady. Można tylko używać walki wręcz i broni palnej.
Twoja drużyna: 1 robal z 300HP
Wróg: 1 robal z 330HP
Twoje uzbrojenie: Szturchaniec, Ognista pięść, Kij baseballowy x2, Strzelba x5, Pistolet, Uzi x2
Wroga: To samo
Nagroda: Mapa "Wyzwanie" odblokowanie trybu "Walka na czas"
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 16:47, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 91: Atrapy
Opis: Jesteśmy na planszy, gdzie znajdują się fałszywe miny, beczki, działka strażnicze, owce, superowce i inne obiekty. Prócz tych dekoracji terenu znajdują się także prawdziwe obiekty. Musimy pokonać wroga i zebrać znajdującą się na niewielkim wzniesieniu skrzynię zawierającą linę. Niestety, jest to tchórzliwa skrzynia. Trzeba ją zablokować podestami. Po zebraniu skrzyni misja się kończy.
My: 4 robaki po 200hp, oo bazooki, granatów i ognistych pięści, pięć bomb kasetowych dwa pociski samonaprowadzające, siedem podestów, dwie miny, dynamit i owca.
Wróg: 6 robaków po 100hp i 2 po 200hp, broń taka jak nasza.
Skrzynie: Znajdująca się na wniesieniu skrzynia to tchórzliwa skrzynia, na początku misji na planszy stoją też 2 skrzynie z działkami strażniczymi. Ćwierć spadających skrzyń to skrzynie z uzi, ćwierć to skrzynie granatów, ćwierć to skrzynie salt śmierci, a pozostała ćwiartka to skrzynie bokserskie.
NAGRODA: Plansza ,,Atrapy''.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Wto 16:49, 28 Gru 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wormsiarz
Head Admin

Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 17:05, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 92: Saper
Mamy za zadanie wysadzić dość duże pole minowe , a mamy na to 15 minut. Wszystkie miny muszą zostać usunięte z planszy. Jak by był niewypał , to jest kijek baseballowy .
My: 1 robal 10 HP.
Broń: Kijek Baseballowy.
Wróg: Brak.
Nagroda: Mapa: Saper.
Misja 93: Powoli , ostrożnie!
Musimy się po prostu przedostać na drugi koniec mapy , zanim nam się skończy czas. Na wykonanie zadania mamy 10 minut. Musimy przejść robalem przez cienką linę i zebrać skrzynkę.
My: 1 robal 1 HP
Wróg: Brak.
Nagroda: Mapa: Powoli , ostrożnie!
Misja 94: Między trąbą powietrzną
Musimy się przedostać do skrzynki , unikając trąby powietrznej , która lata po całej planszy. Lata ona wolno. gdy się dostaniesz , przylecą robale wroga na helikopterze , po 3 na każdej płozie i 100 HP.
Wskazówki: Możesz zabić pilota ze strzelby , żeby szybciej wygrać , ale to też trudne wyzwanie. Ale zrób to tak , by nie rozwalić helikoptera , bo nim nasze robale polecą do misji.
My: Na początku brak. Potem Bazooka , Granat , 2x UZI , 5x Strzelba , 1 Pocisk Samonapr. , 1x Nalot
Wróg: To samo.
Nagroda: Mapa: Między trąbą powietrzną , Nagła śmierć: Trąba powietrzna , Obiekt: Helikopter.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Wormsiarz
Head Admin

Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 17:11, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 95: Podniebna wojna
Nasze robale lecą helikopterem , ale po jakimś czasie na drodze stają im wrogie oddziały.
Wskazówka: Staraj się strzelać w beczki. One powodują 2x obrażenia!
My: 6 robali po 100 HP.
Wróg: 20 robali po 40 HP.
Broń: Bazooka , Granat , Bomba klejowa , Strzelba , 3x Nalot , 1x Napalm , 5x UZI.
Wroga: Bazooka , 10x Granat , 1x koktajl mołotowa , 2x Nalot , 6x UZI.
Nagroda: Mapa: Podniebna wojna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 17:41, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Misja 96: Wytrzymać!
Opis: Jesteśmy na planszy wyglądającej jak wielka beczka z benzyną, wokół której są mniejsze beczki. Musimy wykonywać następujące zadania:
1. Zestrzelić 15 spadających na spadochronach celi strzelbą. Cele nie mogą wpaść do wody.
2. Zabezpieczyć się i przeczekać deszcz granatów.
3. Przez 10 sekund będą zladywać wrogowie na spadochronach. Musimy zabić ich jak najwięcej bazooką, a potem dobić deathmathowo.
4. Zlecieć spadochronem na jedną z mniejszych beczek zbierając wiszące na trasie cele i uważając na miny spadające z nieba
5. Wrócić na największą beczkę, uważając na wciąż spadające miny i na działko strażnicze umiejscowione na największej beczce.
My: 1 robak 500hp, 10 strzelby, 10 podestów, oo bazooki, 1 spadochron, 1 plecak rakietowy.
Wróg: 5 robaków po 150 hp, oo bazooki, granatów i bomb kasetowych.
Nagroda: Plansza ,,Wytrzymać!’’.
Misja 97: Niszczycielska rozwałka
Opis: Plansza to bunkier. Musimy zniszczyć 4 znajdujące się w nim beczki z benzyną. Po zniszczeniu beczki pojawia się wrogi robal.
My: 1 robak 1000hp, 10 shurikenów, 5 bomb podkładanych, termojądrowych i wyrzutni rakiet, 2 motorówki, czasowe bomby termojądrowe i helikoptery, 1 kula do kręgli.
Wróg: 4 robaki po 200 hp, broń jak nasza. Każdy z nich ma osobny zestaw broni.
Nagroda: Plansza ,,Niszczycielska rozwałka’’.
Misja 98: Skrzynkowo
Opis: Jesteśmy na wsi, musimy za pomocą deskorolki zebrać 15 skrzynek w 1 minutę.Tu i tam znajdują się działka strażnicze, oraz miny.
My: 1 robak 100hp, oo deskorolki.
BRAK WROGA
Nagroda: Plansza ,,Skrzynkowo’’.
Misja 99: Gwardia przyboczna
Intro: Rozmawiamy z marszałkiem. Z rozmowy dowiadujemy się o potężnym wrogim generale. Musimy najpierw pokonać jego gwardię przyboczną.
Opis: Deathmath. Plansza to ogromny bunkier.
My: 4 robaki 100hp, oo bazooki.
Wróg: 10 robaków po 100hp i 5 po 10 hp, oo bazooki, granatów, bomb kasetowych, pojemników z gazem, min, strzelb, uzi, dynamitów, pocisków i gołębi samonaprowadzających, nalotów, spadochronów, plecaków rakietowych, lin i podestów, 1 betonowy osioł, CPU 6.
Nagroda: Plansza ,,Gwardia przyboczna’’.
Misja 100: Setna misja.
Intro: Spotykamy wrogiego generała, który wyciąga uzi i zaczyna w nas strzelać. Nasze robaki robia uniki.
Opis: Deathmath. Plansza to bunkier więskszy od bunkra z wcześniejszej misji.
My: 10 robaków (pełny skład) po 100 hp, broń taka, jaką miał wróg z misji 99.
Wróg:
Gwardia przyboczna: 20 robaków po 100 hp, broń taka, jak wróg z misji 99.
Generał: 1 robak mający 2.500 żyć, oo broni, ale nie używa wszystkich, CPU 7 (najwyższe).
Nagroda: Plansza ,,Setna Misja’’, odznaka ,,Arcymistrz’’.
Zawsze chciałem napisać 100. misję
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin621
Nowy
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/7
|
Wysłany: Wto 15:55, 22 Mar 2011 Temat postu: worms |
|
|
Misja 97 : Pierwszy fort boyard
Wyzwania
1.Mamy sprawdzić przez jaki czas będziesz żył kiedy woda będzie się podnosić bronie Jetback i Podest
2.Unikaj ostrału tyle czasu jak to możliwe broń Nic
3.Strzel tyle celów jak to możliwe broń Strzelba
4.Zatruj Strzałom tyle roali jak to możliwe broń Zatruta Strzała
5.Użyj uzależnienia na największej liczbie robalów Uzależnienie
Zagadki
Która to broń strzela tyle pocisków jak to możliwe ?
Ile jest misji w kampani?
Ile jest treningów?
Wróg brak
Nagroda Mapa
Pierwszy fort boyard
I karta to robalopedii Francuskie wormsy
Post jest napisany nieczytelnie, popraw. Ostatnie słowne ostrzeżenie / Gal Anonim
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin621 dnia Wto 15:56, 22 Mar 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
marcin621
Nowy
Dołączył: 22 Mar 2011 Posty: 10
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 2/7
|
Wysłany: Wto 17:11, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Misja 101: Szef generała.
Intro:Nasi się chwalą wygraną ale szef znika i trawia do wymiaru ciemności.
Po pokonaniu Generała pojawił się książę ciemności szef wszystkich robali wroga nawet generała musisz skakać po skałach i dojść do książę i jego zabić UWAGA SKAŁY SIĘ ŁAMIĄ.
Twoji 1 100 hp broń 1x Ognista pięść
Książę wróg 500 hp broń Atomówka (nieskończoność) Nowa broń Super trzęsienie ziemi 3x Poziom 10 Robal nie do pokonania
Nagroda Odznaka : Legenda
Kartka do robalopedii : Dziadek prowesora wormsa
W regulaminie napisane jest jasno: Nie piszemy dwóch (lub więcej) postów pod rząd. Radzę w końcu zapoznać się z nim, miłej lektury //Prof.Worminkle
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez marcin621 dnia Śro 13:08, 30 Mar 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
 |
Kbwgothic
Worm

Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 6/7
|
Wysłany: Pią 5:24, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Misja 102:Atak na zachodnia baze wroga cz.1
Intro:Po uratowaniu Generała i 3 robali po 300hp i nieszkonczoność amunicji do bazooki mają oczyścić zachodnią część bazy wroga. Ale okozało się że w tego miejsca pilnuje 10 wrogich robali z nieskonczonością amuncji do nalotu, jakie atakują wtedy, gdy zobaczą jednego z robali.Wróg ma 200hp i 10 robali.
Zadanie:
1. Zniszcz wszystkich wrogów.
2. Przynajmniej 1 robal z 100hp ma przeżyć.
Nagroda:Losowy ekwipunek(Robaczy tygiel).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Kbwgothic dnia Sob 11:19, 02 Kwi 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
 |
|
|
Nie możesz pisać nowych tematów Nie możesz odpowiadać w tematach Nie możesz zmieniać swoich postów Nie możesz usuwać swoich postów Nie możesz głosować w ankietach
|
|