Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 14:50, 10 Sty 2010 Temat postu: Nagłe śmierci |
|
|
Są obiekty, niech będą nagłe śmierci!
Podnoszenie poziomu wody-Wiadomo.
Zatrucie wszystkich rabaków-Wiadomo.
Losowy czyn - Losowo: Zatrucie robaków, znaczne podniesienie wody, deszcz piorunów (piorun -35hp), trzęsienie ziemi, armagedon.
Skasowanie terenu - Teren znika, wormy stoją na podestach, w niektórych innych miejcach pojawiają się inne podesty.
Deszcz obiektów - Co tura pojawiają się najróżniejsze obiekty.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 13:35, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Nie 22:30, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Ogniste podłoże: Co turę, na kilka sekund całą mapę pokrywa ogień.Jedynym sposobem uniknięcia tego jest wejście na podest
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 18:13, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Piorun - strzela z nieba do losowego robala odbierając mu ok. 60 hp
Piorun lepszy - strzela też do skrzynek, rozwalając je
Susza - robaki poruszają się wolniej, a woda paruje
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 19:20, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Losowe wybuchy: Obiekty typu beczka , mina losowo wybuchają
Losowe spawny: Miny i beczki pojawiają się w różnych miejscach
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pon 23:33, 01 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Przymusowy ,,hop!": Co turę każdy z robali robi dwa skoki do przodu, więc nie stawaj blisko wody!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sob 12:14, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Wulkan - w losowym miejscu (może być na wodzie) wyrasta wulkan i przez 2 tury wylatuje z niego lawa. Jak się dotknie lawy, to odbiera ci się 40hp.
Terroryści samobójcy - co turę przylatuje helikopter i zrzuca 3 robale w strojach arabów. Każdy strzela strzelbą 2 razy w jakiegoś robala, po czym się detonują (wybuch jak święty granat).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 14:08, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pasek życia - Po końcu rundy wygrywa drużyna, której łączna suma hp jest największa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pon 23:47, 02 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Mgła: Po końcu rundy, na całej mapie pojawia się mgła, która znacznie ogranicza widoczność.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 8:17, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Znikanie terenu- Terez zaczyna znikać. Znika od lewego, górnego rogu, a potem idzie wedugł wskazówek zegara (Co tura znika kawałek).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Nie 8:05, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 9:39, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Totalne zamieszanie - Ulega trzęsienie ziemi, chwilowy armagedon, ataki powietrzne (w losowe miejsca) i poziom wody ulega podniesieniu (średniej szybkości). Potem rośnie tylko woda.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Admin
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Mikolajki/Polska
|
Wysłany: Wto 9:42, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Podtapianie - woda idzie wysooko w górę i podtapia robaki. Później gwałtownie spada i każdy robak stracił jakąś liczbę życia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 10:06, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Ostrzał- Na planszę co turę spadają równomiernie pociski moździerzowe.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Admin
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Mikolajki/Polska
|
Wysłany: Wto 10:09, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Łan lajf - woda topi wszystkich oprócz tego, co jest najwyżej ze wszystkich robaków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 17:21, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Napalmowy atak - Z nieba lecą rzeczy jak, koktajle Mołotowy, ogniste granaty, ataki napalmowe (nalot) i uderzają w losowe miejsca.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 18:28, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Deszcz broni - Z nieba co turę spadają wszelakie typy broni.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 13:38, 28 Cze 2012, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pią 21:40, 10 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Konfiskuję! : Wszystkie bronie , prócz paluszka i bomby kasetowej zostają zabrane. Skrzynie nie spadają.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 8:49, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Konfiskacja 2 - Osoba ma tylko szturchaniec. Jest 30% częstotliwości na zrzucenie skrzyni, w której może być:
-Bazooka (x3)
-Granaty (x3)
-Bomba kasetowa (x3)
-Strzelba (x2)
-Pistolet (x3)
-Uzi (x1)
-Ognista pięść (x2)
-Mina (x2)
-Dynamit (x1)
P.s: Te x1, x2 itp. oznaczają, że w jednej skrzyni będzie odpowiednia ilość tej broni np. 3 bazooki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sob 13:58, 11 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ostatni pojedynek - helikopter zabiera jednego robala z każdej drużyny, ich hp spada do jednego, pozostałe robale topią się, a te, które zostały zabrane przez helikopter lądują na ringu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 14:43, 14 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Spalenie terenu - Planszę otacza ogień. Co turę on spala więcej planszy. Jedynym ratunkiem jest znalezienie centralnego obszaru mapy.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 13:59, 15 Lis 2010 Temat postu: |
|
|
Losowe zmniejszanie - Co turę każdy robak traci losową liczbę żyć (każdy traci tyle samo).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|