Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 15:41, 02 Sty 2010 Temat postu: Obiekty |
|
|
Nie trzymajmy się beczek i min!!!
MINY:
#Mina- zwykła
#Megamina- większa i silniejsza.
#Gigamina- jeszcze większa i silniejsza
BECZKI:
#Beczka- zwykła, ma efekt z W3D
#Beczka z trucizną- beczka z W4
#Beczka z prochem- z WF:O
INNE:
#Wodna beczka- może unosić się na wodzie, po kilku sekundach od dotknięcia wybucha, wygląda jak beczka z misji Grog z W3D, występuje w różnych rozmiarach.
#Działko strażnicze- jak z W4
Proszę o pisanie propozycji na obiekty!!!
Pozdro
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
WormsFanAndMaster
Nowy
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 19:48, 03 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Beczki:
Atomowa(Czyli wybucha z siłą bomby atomowej)
Ognista(Podpala wormsa i odbiera mu życia 25 hp na turę)
Trująca(Zatruwa wormsa i odbiera 10 hp na turę)
Powietrzna(Jest w powietrzu a odbiera 50 hp)
Miny:
Super Mina(Odbiera 120 hp)!
Zwykła (Wybucha i odbiera 35 hp)
Kasetowa(Taka jak zwykła tyle że rozrzuca odłamki)
Inne:
Teleport Wyśle Obrazek 2D można ustawić gdzie chcesz Się wteleportować oczywiście tam gdzie inny teleport
MUSZLA ZAGŁADY TO JEST TAKIE COŚ ŻE JEST POD MAPĄ A KIEDY SIĘ DO NIEJ PRZEBIJESZ TELEPORTUJE WSZYSTKIE WORMSY DO WODY!
Ręka Rozumu(Pojawia się na planszy gdy strzelisz w swojego robaka i wynosi cię za plansze a wormsa już w tym meczu a nie rundzie nie będzie!
Portal który jak do niego wpadniesz podpala trującym ogniem wormsa i go tam więzi
P.S ta nasza część to zabawa czy naprawdę?
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 10:25, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Zabawa
Fabryka min-Jak w W4.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Pon 10:25, 04 Sty 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pią 20:14, 08 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Trampolina:Kiedy wskoczysz na nią, twój skok stanie się trzy razy lepszy (nie tracisz życia za lądowanie z tego skoku).Na mapie są trzy trampoliny.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sob 15:54, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Dysza z trującym gazem - robal staje się zatruty, wiecie, co to jest. Strzela na wysokość 3 robali.
Kod: |
\\|||//
\|||/
\|/
|
..._..
_|_|_
|.....|
|.....|
|_____|
|
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 14:22, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
TNT-Stos dynamitów (taki jaki był w kilku misjach w W4), zabiera 225hp.
Mina plazmowa-Po wybuchu tworzy poświatę plazmową, zabiera 85hp.
Jabłko-Worm je zjada i CO TURA otrzymuje 5 hp, leczy zatrucie.
Samolot-Można do niego wejść, można z niego używać:
Działek (-25hp).
Bomb (-30hp).
Owiec (-75hp)
Kuponów (od -1 do 49hp).
(Liczbę pocisków można ustawić w opcjach).
Działo-Wielki pomarańczowe działo, pociski mają moc bazooki, liczbę pocisków da się ustawić w opcjach.
Teleport-Jak w W4.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Wto 16:50, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 20:43, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo przepraszam za duble, jednak temat poszedł w zapomnienie i chcę odświerzyć.
Katapulta- Jak nazwa wskazuje, katapulta. Liczbę pocisków da się ustawić, pocisk może zabrać do 100hp.
Ognista katapulta- Lepsza wersja katapulty, działa jak katapulta z misji z W4, w której trzeba ochraniać zamek, niszczy sporo terenu, do 120 obrażeń+ogień.
Balista- Zwykła balista, pocisk zabiera 30 życia, po strzale z balisty tura się NIE kończy, oczywiście da się ustawić liczbę strzałów.
Wyrzutnia petard- Po użyciu tej broni do nieba wylatują 3 petardy. Po widowiskowym wybuchu każdy wrogi robak traci od 1 do 30 żyć. Broń zabija tylko wtedy, gdy worm ma 1 życie. Oczywiście da się ustawić liczbę pocisków.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Śro 12:20, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Totem:Jest to obiekt, który nie robi szkód żadnej drużynie.Dzięki niemu można po prostu ustawić pogodę: Słoneczną, deszczową, pochmurną, burzę.Można oczywiście zmieniać ją wielie razy, ile się chce.Na mapie jest jeden totem.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Prof.Worminkle dnia Wto 19:42, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Śro 14:43, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Armata- Spora armata. Po podejściu do armaty możemy zaznaczyć cel jak w nalocie itp. Po zaznaczeniu celu armata strzela. Pocisk może zabrać nawet 500 HP, odrzut jest kolosalny, na praktycznie każdej mapie worms trafia do wody.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Nie 10:06, 19 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
JoaJestem
Worm
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 11:41, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Niewidzialna mina - Działa jak normalna mina tylko że jest zakopana
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Wto 19:46, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Fabryka beczek: Podobna do maszyny w Worms 4, która wyrzucałą miny, lecz ta produkuje beczki.Produkcja co 5 tur.Za każdym razem produkuje jedną beczkę.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Prof.Worminkle dnia Wto 19:46, 02 Mar 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 23:20, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Mina gazowa - Jak wdepniesz to wybucha (nie zabierając HP) i oślepia twojego robala na 2 tury
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 16:21, 06 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Łódka - taki ponton do pływania. Jeśli wejdziesz na któryś jej brzeg, to ona się pochyli i popłynie w tym właśnie kierunku.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Śro 11:58, 07 Kwi 2010 Temat postu: |
|
|
Fabryka broni - Coś podobne do tej fabryki z WF. Co turę produkuje kilka skrzynek z broniami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 12:05, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Latający dywan - Dywan unozący się w powietrzu. Co jakiś czas przesuwa się. Jeśli na dywan wszedł worms, to worms leci razem z dywanem (wyjątek- ustawienie w tyglu ,,Śmiertelny dywan'').
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 20:28, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Walec - Co 5 kolejek zgniata podłoże , a robalowi odbiera połowę życia.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 18:03, 18 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Rozbitki - Obiekty samolotowe lecące co kilka tur. Spadają na mapę robiąc dziurę o wielkości dynamitu. (jego wybuchu)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 17:13, 24 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Nagrobek - Kiedy worm podejdzie na nagrobka,na grobie pojawi się inny worm, który będzie należał do drużyny robaka, który podszedł do grobu. W skrócie:
1. Worms 1 z drużyny Team 1 podchodzi do nagrobka.
2. Nad nagrobkiem pojawia się Worms 2. Worms 2 należy do drużyny Team 1.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 8:47, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Sorry z duble, lecz chcę odświerzyć temat.
Zapadnia- Jeśli robak wejdzie na zapadnię, ta się otwiera i robak spada niżej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 9:36, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Bomba zegarowa - Początkowo jest wyłączona, ale jak użyjesz szturchańca (celując w bombę) to ona ulegnie włączeniu i po 2 minutach wybuchnie (jest trochę silniejsze od Świętego granatu) zabierając 100HP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|