Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 17:05, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Wiatr 99% - Wskaźnik pokazuje 99m czyli potęęężny wiatr!Robaki mają na niego wpływ
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
|
![](http://picsrv.fora.pl/subSilver/images/spacer.gif) |
JoaJestem
Worm
![Worm Worm](http://img213.imageshack.us/img213/6451/10772807.png)
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 17:33, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Bardzo szybkie chodzenie - robak pełznie o 60% szybciej normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 18:59, 24 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Super Jetpack - Jetpack zawiera 80 jednostek paliwa (zamiast 15) i można lecieć o wiele wyżej
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
JoaJestem
Worm
![Worm Worm](http://img213.imageshack.us/img213/6451/10772807.png)
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 9:08, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Spowolniony czas - czas zostaje spowolniony o połowę.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 18:41, 23 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Deszcz kasetek: Co 3-5 tur spadają kasetki ( jak po wybuchu bomby kasetowej). Kastki spadają, tak, aż je widać na horyzoncie, wszystki spadają naraz i równomiernie.
Deszcz uzi: Tak jak w deszczu kasetek, ale zamiast kasetek spada jedna, wielka salwa z uzi.
Potrójne, poczwórne, ''popiąte" i ,,poszóste" obrażenia: Wiadomo.
Beczkowe wybuchy: Co tura spada kilka beczek z benzyną, co jakiś (losowy) czas WSZYSTKIE naraz wybuchają.
Minowe wybuchy: Jak wyżej, ale zamiast beczek są miny.
Tajemnicze miny: Mina może wybuchnąć jak dowolna broń- czasami lekkie popchnięcie typu szturchaniec, a czasem tam, gdzie była mina spada betonowy osioł...
Edit:
Pułapki: Na mapie są różne pułapki, jak np: armaty, klapy z karabinami itd.
Lwy: Co kilka tur przychodzą lwy, dzielą się na 3 typy:
Typ 1:Zadaje losowe obrażenie.
Typ 2: uderza robaka, nie zadając obrażeń, ale ma losowy odrzut ( czasami GIGANTYCZNY!!!)
Typ 3 : Łączy typy 1 i 2.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 14:39, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
WormsFanAndMaster
Nowy
Dołączył: 03 Sty 2010 Posty: 4
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 19:59, 03 Sty 2010 Temat postu: Robaczy tygiel |
|
|
Nurek: Wormsy mają stroje do nurkowania i mogą nurkować.
OH NIE TO Binwormsed:Po mapie chodzi terrorysta BinWormsed(Binladen Worms ) I rzabija kilka wormsów oraz podkłada bombe pod najwyższy budnek na planszy bomba wybucha po 2-3 turach rozwala cały budynek i jest śmiercionośna!
El DIABLO :Na mapie jest ukryty kocioł jak worms do niego wpadnie to umiera...
Jeszcze później wymyśle coś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 14:16, 24 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Zmiana miejca: Co tura wormy zmieniają się miejscami.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Prof.Worminkle
Moderator główny
![Moderator główny Moderator główny](http://img401.imageshack.us/img401/9453/moderatorgwny.png)
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pon 17:05, 25 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Lepszy skok:Robaki mogą robić potrójne salta.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Wormsiarz
Head Admin
![Head Admin Head Admin](http://img704.imageshack.us/img704/1734/headadminver3.png)
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 10:51, 26 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Helikoptery: Przez całą grę towarzyszą nam helikoptery strzelające karabinkami i rakietami
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Prof.Worminkle
Moderator główny
![Moderator główny Moderator główny](http://img401.imageshack.us/img401/9453/moderatorgwny.png)
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Nie 12:08, 31 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Lekarz ?:Co turę, jakiemuś robalow dodaje się, albo odejmuje życie w granicach od 1HP do 30 HP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 23:34, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Jedna jednostka, jedną dostaniesz: Robale zaczynają grę z 1HP. W apteczkach możemy znaleźć tylko 1HP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Prof.Worminkle
Moderator główny
![Moderator główny Moderator główny](http://img401.imageshack.us/img401/9453/moderatorgwny.png)
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Sob 14:33, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Zepsuty zegar:Co każdą turę, jej czas się zmienia, czyli raz tura może trwać 90 minut, raz 70, raz 55, raz 45, raz 30 i raz tylko 15.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 15:36, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Ukryte miny: Miny są niewidzialne i nie słychać ich pikania. Łatwo można wpaść w pułapkę
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 12:08, 17 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Śmiertelny dywan- Kiedy worms wejdzie na latający dywan (obiekt) i dywan się przesunie, worms zamiast lecieć razem z dywanem spadnie na dół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 15:03, 22 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Apteczki z nieba - Co turę spadają apteczki różnej wielkości. Im większa, tym więcej HP można zdobyć. Uważaj, niektóre są pułapkami i wybuchną, gdy ją dotkniesz (jak ktoś miał Mod Loadera do W4 to powinien znać ten tryb)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Gościu
Admin
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Mikolajki/Polska
|
Wysłany: Wto 10:52, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Gorąca woda - gdy Worm dotknie wody traci turę i trzymając się za robaczy tyłek leci w jakieś miejsce na planszy i odejmuje 50 HP + upadek.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 11:00, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Superlawa- Lawa (obiekt) ma odrzut baseballa i zadaje obrażenia x3.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Prof.Worminkle
Moderator główny
![Moderator główny Moderator główny](http://img401.imageshack.us/img401/9453/moderatorgwny.png)
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Wto 15:59, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Żyjący świat: Obiekty na mapie, które powinny się ruszać, robią to. Na przykaład pterodaktyle latają, wózki na dzikim zachodzie jeżdżą, dźwigi działają, drzewa kołyszą się na wietrze, latające dywany... latają. Na ruszające się obiekty można wejść.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 17:11, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Hyper walka wręcz - Walka wręcz zadaje 2x więcej HP i odrzuca bardzo daleko. (dalej niż na 2x obrażeniach)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
Gościu
Admin
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Mikolajki/Polska
|
Wysłany: Wto 17:57, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
W WWP w tyglu jak ustawisz Potężna walka wręcz to szturchaniec staje się najlepszą bronią.
Wściekłe UFO - czasami się zdarzy, że UFO podczas wciągania robala zamknie za szybko otwór i przetnie worma na pół.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
![](http://picsrv.fora.pl/army/images/spacer.gif) |
|