Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 18:13, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Prof.Worminkle napisał: | Żyjący świat: Obiekty na mapie, które powinny się ruszać, robią to. Na przykaład pterodaktyle latają, wózki na dzikim zachodzie jeżdżą, dźwigi działają, drzewa kołyszą się na wietrze, latające dywany... latają. Na ruszające się obiekty można wejść. |
W obiektach dałem obiekt latający dywan, który lata.
Odnawiające się beczki - Beczki się odnawiają.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Czw 14:44, 10 Lut 2011, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 18:31, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Cytat: | Odnawiające się beczki- Beczki się odnawiają. |
Sama nazwa mówi, że nie trzeba tłumaczyć xD
Stabilne miny - Miny są bardzo stabilne i nie można je wyrzucić (nie licząc podkładania miny)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wojtek369
Nowy
Dołączył: 29 Gru 2010 Posty: 24
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 15:07, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Niezdarne robaki: Jeśli chcesz walnąć młotem, to na 50% jest szansa że młotek zrobi siuup przeleci pod robalem i go wbije. (tego co wali młotem.)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 15:59, 07 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Krytyk*, lub pudło - 1/2 szansy na pudło, 1/2 na obrażenia x2.
*Krytyk - cios krytyczny
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Śro 15:08, 09 Lut 2011, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kiślu
V.I.P
Dołączył: 06 Lut 2011 Posty: 298
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z Polski xD
|
Wysłany: Wto 20:37, 08 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Kolejka to kolejka - z każdej drużyny tylko jeden robal jest zniszczalny. Jeśli się go zniszczy drugi zaczyna byc zniszczalny i tak cały czas aż dojdzie do ostatniego. Robale niezniszczalne po zatopieniu odnawiają się na lądzie.
Ściskający sposób - z jednego boku mapy jest ściana. Co turę zaczyna się przesuwac w bok. Robale nie mają broni więc muszą uciekaj jak najbardziej w bok
Przygniatający sposób - podobne do ściskającego tylko że ściana idzie z góry na dół, zamiast z bboku na bok.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Czw 14:44, 10 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Podskok - Co kilka tur plansza skacze w górę, zmieniając położenie wormów, skrzyń i obiektów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pią 17:54, 11 Lut 2011 Temat postu: |
|
|
Bronie laserowe (w końcu ktoś chyba wymyślił jakąś w uzbrojeniu) zamiast zwykłą, strzelają ujemną energią i nie dość, że worm dostaje, to jeszcze "spada" w górę... xD
...ale po jakimś czasie energia wypromieniowuje i robal spada normalnie.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pią 0:10, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Losowy poślizg: W niektórych miejscach na mapie, jest ślisko. Są to małe, niewidzialne obszary. Kiedy robal wejdzie na taki obszar, wpada w dość duży poślizg. Dlatego lepiej trzymać się zdala od brzegów.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kolo9812
Uczeń
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Pią 10:31, 18 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Szybki jak błyskawica - Robaki chodzą znacznie szybciej niż zwykle.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Nie 22:20, 27 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Skażony teren: co 2 lub 3 tury na mapie pojawia się chmura gazu (wielkości takiej jak ta z granatu gazowego) i utrzymuje się przez jedną turę. Byłaby nieszkodliwa, gdyby nie to że jest niesiona przez wiatr.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kolo9812
Uczeń
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Pon 13:39, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Karetka na urlopie: Wszystkie robaki na początku gry są zatrute. (oczywiście można je wyleczyć.)
Lepiej spojrzeć czy mam opuszczenie tury!: Woda nie podnosi się turowo lecz cały czas!
Gdzie jest atomowa bomba?!: Przeciwieństwo podwójnych obrażeń. Bronie zadają mniejsze obrażenia.
Odpornościomierz: Robaki giną tylko w wodzie i mają nieskończony zapas energii.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 14:15, 28 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Kolo9812 napisał: | Odpornościomierz: Robaki giną tylko w wodzie i mają nieskończony zapas energii. |
Ta funkcja w tyglu akurat jest .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kolo9812
Uczeń
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Wto 13:15, 29 Mar 2011 Temat postu: |
|
|
Tak ale przecież fajnie mieć stare dobre.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kbwgothic
Worm
Dołączył: 11 Mar 2011 Posty: 129
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 6/7
|
Wysłany: Pią 15:36, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Trzęsienie ziemi co 1 runde jest trzęsienie ziemi trwające 10 sek.
Czy nie miałeś na myśli tury, a nie rundy? //Wormer
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Kolo9812
Uczeń
Dołączył: 03 Lut 2011 Posty: 77
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Z nienacka
|
Wysłany: Pią 19:47, 01 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Rundę?
Zakazani - Czasami skrzynki z energią mogą odjąć zdrowie!
Atak i Misja - Połowa robaków w drużynie ma w panelu uzbrojenia tylko broń druga zaś narzędzia.
Spadochrony na stanowisko! - MegaObrażeniaZDużejWysokości xD
Ach! Za zimna dziś woda! - Przeciwieństwo robaków ginących tylko w wodzie - Robaki giną tylko z broni. Robak który wpadnie do wody po w następnej turze pojawi się w miejscu gdzie był ostatnio.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pon 23:45, 04 Kwi 2011 Temat postu: |
|
|
Losowe bronie: W panelu uzbrojenia są tylko narzędzia, a w miejscu gdzie były bronie jest duży przycisk zatytułowany "losowanie". Po wybraniu tej opcji, zostaje nam wylosowana któraś z broni. Mamy tylko jedną szansę na turę. Narzędzia oczywiście możemy sobie wybierać jak dawniej.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|