Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Czw 14:47, 25 Gru 2008 Temat postu: Robaczy tygiel |
|
|
Tutaj możecie pisać , co będzie w tyglu...
2x obrażenia - obrażenia są mnożone przez 2
Brak kapitulacji - Podczas gry nie można się poddać
Przenikanie - Możesz przenikać przez całą mapę
Nalot min - Co 2 tury przelatuje samolot i zrzuca miny
Lepkie granaty - Wszytkie granaty przylepiają się do mapy
Dawid i Goliat - Grę rozpoczyna goliat (najwięcej HP) a pozostali są dawidami (mało HP)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wormer21!
Worm doświadczony
Dołączył: 23 Gru 2008 Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 11:41, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
|
Niebezpieczny grunt - co 3 tury nadciąga trzęsienie ziemi
Potop - Woda podnosi się 2x szybciej
Super apteczki - w apteczkach jest 150HP
Deszcz skrzynek - co turę spada 5-10 skrzyń
Nieśmiertelność - robali nic nie pokona oprócz utonięcia
Super ładunki wybuchowe itd. - każdy typ broni zabiera 2x obrażenia
Święta apokalipsa - co 2 tury helikopter zrzuca po 6 Świętych Granatów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pią 23:44, 02 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Lodowy grunt-eobaki moga chodzić po wodzie, ponieważ ona zamarza.
Minowe klonowanie-gdy w jednym miejscu wybuchnie mina to tutaj pojawiają się 2 miny i tak cały czas x2
Dodatkowe obiekty-nad mapą pojawiają się skały, sople lody i inne małe obiekty
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21!
Worm doświadczony
Dołączył: 23 Gru 2008 Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 14:10, 03 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Niezniszczalna mapa i robale:Nic nie da się zniszczyć (oprócz utopienia robali)
Brak broni,skrzynki nadchodzą - Nie masz broni oprócz spadochronu a co turę spada 5 skrzynek
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Nie 12:08, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Wirus nadchodzi:Każdy robak od zaczęcia gry jest chory, musi starać się o uleczenie
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer 21
Rekrut
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 13:31, 04 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Wpływ wiatru na bronie - Wywiewa wystrzeliwane pociski i rzucane
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:25, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Karate - Ta opcja działa tylko na ognistej pięści , robal robi różne akrobacje zabjając wroga do zera
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer 21
Rekrut
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:27, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Smocza pięść - drugi inny tryb ognistej pięści który polega że robalowi zabiera 250HP (jak uderzy)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wormer 21 dnia Pon 15:27, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:29, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Super-men - Kapitany drużyn są super-menami a reszta normalnymi robalami (moc super-mena zabija wroga do zera)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer 21
Rekrut
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:32, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Super szturchaniec (Dim-Mak ten tryb z W4) dotknięcie robala szturchańcem wyzeruje
jego całe HP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:34, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Śmierć i przeżycie jednego - Wszystkie robale pod koniec rundy umierają , tylko ty nie (robal którym sterowałeś)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer 21
Rekrut
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:47, 05 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Jeden strzał,jeden trup - Robale zaczynają z 1HP i każdy atak jest dla nich śmiertelny
(Apteczka nie dodaje HP)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pią 16:57, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Super owca to super krowa:Zamiast super owcy, to latamy szaloną krową w pelerynie, jest silniejsza od owcy
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer 21
Rekrut
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 17:09, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Elek.Kij bejsbolowy - To jest zmiana kija bejsbolowego w ukrytego kija elektrycznego!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 18:57, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Gangsterski klimat - Wormy mają tylko bronie gangsterów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Pią 20:07, 09 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ogień na planszy-co 5 kolejek w niektórych miejscach mapy pojawia się ogień, uwaga, bo może trafić na twego robala
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer 21
Rekrut
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 10:21, 10 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Ruchoma mapa:Co 5 tur mapa się trochę odsunie od miejsca.UWAŻAJ - Musisz się ruszać
żeby się nie utopić!
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 11:09, 10 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Kosmici atakują - Co turę po skończeniu czasu rundy zlatje UFO i wciąga wrogów
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer 21
Rekrut
Dołączył: 04 Sty 2009 Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 12:02, 10 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
losowe eksplozje - Co turę wybucha gdzieś na mapie np:mina,beczka itp:
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Nie 19:16, 11 Sty 2009 Temat postu: |
|
|
Znikający teren:Co 5 tur znika kawałek terenu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|