FAQ :: Szukaj :: Użytkownicy :: Grupy :: Galerie :: Rejestracja :: Profil :: Zaloguj się, by sprawdzić wiadomości :: Zaloguj
Robaczy tygiel
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
 
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część
Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat  
Autor Wiadomość
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Czw 14:47, 25 Gru 2008    Temat postu: Robaczy tygiel

Tutaj możecie pisać , co będzie w tyglu...

2x obrażenia - obrażenia są mnożone przez 2
Brak kapitulacji - Podczas gry nie można się poddać
Przenikanie - Możesz przenikać przez całą mapę
Nalot min - Co 2 tury przelatuje samolot i zrzuca miny
Lepkie granaty - Wszytkie granaty przylepiają się do mapy
Dawid i Goliat - Grę rozpoczyna goliat (najwięcej HP) a pozostali są dawidami (mało HP)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21!
Worm doświadczony


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 11:41, 26 Gru 2008    Temat postu:

Niebezpieczny grunt - co 3 tury nadciąga trzęsienie ziemi
Potop - Woda podnosi się 2x szybciej
Super apteczki - w apteczkach jest 150HP
Deszcz skrzynek - co turę spada 5-10 skrzyń
Nieśmiertelność - robali nic nie pokona oprócz utonięcia
Super ładunki wybuchowe itd. - każdy typ broni zabiera 2x obrażenia
Święta apokalipsa - co 2 tury helikopter zrzuca po 6 Świętych Granatów


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 23:44, 02 Sty 2009    Temat postu:

Lodowy grunt-eobaki moga chodzić po wodzie, ponieważ ona zamarza.
Minowe klonowanie-gdy w jednym miejscu wybuchnie mina to tutaj pojawiają się 2 miny i tak cały czas x2
Dodatkowe obiekty-nad mapą pojawiają się skały, sople lody i inne małe obiekty


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer21!
Worm doświadczony


Dołączył: 23 Gru 2008
Posty: 153
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 14:10, 03 Sty 2009    Temat postu:

Niezniszczalna mapa i robale:Nic nie da się zniszczyć (oprócz utopienia robali)
Brak broni,skrzynki nadchodzą - Nie masz broni oprócz spadochronu a co turę spada 5 skrzynek


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 12:08, 04 Sty 2009    Temat postu:

Wirus nadchodzi:Każdy robak od zaczęcia gry jest chory, musi starać się o uleczenie

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Nie 13:31, 04 Sty 2009    Temat postu:

Wpływ wiatru na bronie - Wywiewa wystrzeliwane pociski i rzucane

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 15:25, 05 Sty 2009    Temat postu:

Karate - Ta opcja działa tylko na ognistej pięści , robal robi różne akrobacje zabjając wroga do zera

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 15:27, 05 Sty 2009    Temat postu:

Smocza pięść - drugi inny tryb ognistej pięści który polega że robalowi zabiera 250HP (jak uderzy)

Post został pochwalony 0 razy

Ostatnio zmieniony przez Wormer 21 dnia Pon 15:27, 05 Sty 2009, w całości zmieniany 1 raz
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 15:29, 05 Sty 2009    Temat postu:

Super-men - Kapitany drużyn są super-menami a reszta normalnymi robalami (moc super-mena zabija wroga do zera)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 15:32, 05 Sty 2009    Temat postu:

Super szturchaniec (Dim-Mak ten tryb z W4) dotknięcie robala szturchańcem wyzeruje
jego całe HP


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 15:34, 05 Sty 2009    Temat postu:

Śmierć i przeżycie jednego - Wszystkie robale pod koniec rundy umierają , tylko ty nie (robal którym sterowałeś)

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pon 15:47, 05 Sty 2009    Temat postu:

Jeden strzał,jeden trup - Robale zaczynają z 1HP i każdy atak jest dla nich śmiertelny
(Apteczka nie dodaje HP)


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 16:57, 09 Sty 2009    Temat postu:

Super owca to super krowa:Zamiast super owcy, to latamy szaloną krową w pelerynie, jest silniejsza od owcy

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 17:09, 09 Sty 2009    Temat postu:

Elek.Kij bejsbolowy - To jest zmiana kija bejsbolowego w ukrytego kija elektrycznego!

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Pią 18:57, 09 Sty 2009    Temat postu:

Gangsterski klimat - Wormy mają tylko bronie gangsterów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Pią 20:07, 09 Sty 2009    Temat postu:

Ogień na planszy-co 5 kolejek w niektórych miejscach mapy pojawia się ogień, uwaga, bo może trafić na twego robala

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 10:21, 10 Sty 2009    Temat postu:

Ruchoma mapa:Co 5 tur mapa się trochę odsunie od miejsca.UWAŻAJ - Musisz się ruszać
żeby się nie utopić!


Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormsiarz
Head Admin
Head Admin


Dołączył: 12 Lut 2008
Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 10 razy
Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 11:09, 10 Sty 2009    Temat postu:

Kosmici atakują - Co turę po skończeniu czasu rundy zlatje UFO i wciąga wrogów

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wormer 21
Rekrut


Dołączył: 04 Sty 2009
Posty: 49
Przeczytał: 0 tematów

Ostrzeżeń: 0/7

PostWysłany: Sob 12:02, 10 Sty 2009    Temat postu:

losowe eksplozje - Co turę wybucha gdzieś na mapie np:mina,beczka itp:

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Prof.Worminkle
Moderator główny
Moderator główny


Dołączył: 20 Gru 2008
Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów

Pomógł: 2 razy
Ostrzeżeń: 0/7
Skąd: Sulików

PostWysłany: Nie 19:16, 11 Sty 2009    Temat postu:

Znikający teren:Co 5 tur znika kawałek terenu.

Post został pochwalony 0 razy
Powrót do góry
Zobacz profil autora
Wyświetl posty z ostatnich:   
Napisz nowy temat   Odpowiedz do tematu    Forum Worms World Strona Główna -> Nasza własna część Wszystkie czasy w strefie CET (Europa)
Idź do strony 1, 2, 3, 4  Następny
Strona 1 z 4

 
Skocz do:  
Nie możesz pisać nowych tematów
Nie możesz odpowiadać w tematach
Nie możesz zmieniać swoich postów
Nie możesz usuwać swoich postów
Nie możesz głosować w ankietach


fora.pl - załóż własne forum dyskusyjne za darmo
Powered by phpBB © 2001, 2002 phpBB Group

Army Design by mfs9 - Strik9
Regulamin