Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 12:41, 03 Sty 2010 Temat postu: Tryby |
|
|
Deathmatch-Wiadomo
Tryb fortów-Jak w WWP
Tryb Samolotu-Na początku nad mapą leci samolot, z którego wormy skaczą na planszę. Do skoku można użyć liny, spadochronu, bunge.
1vs1- Tryb ocalały z W4.
Oblężenie- Wormsy dzielą się na dwie grupy- atakujących i obrońców.
Obrońcy muszą wybić A atakujących i wytrzymać B czasu, atakujący muszą zabić C obrońców i zadać D obrażeń, zniszczyć jakiś zaznaczony obiekt i zająć swymi robakami klika określonych punktów. Do tego różne ciekawe rzeczy:
1.W określonych miejscach atakujący mogą się leczyć.
2.Na planszy znajdują się katapulty (mogą zadać 100 obrażeń), ogniste katapulty (120 obrażeń +ogień), kusze (25 pocisków do 200 obrażeń sztuka)
3.Obrońcy mogą atakować obiektami.
4.Na wodzie jest sporo wodnych beczek, które się odnawiają po wybuchu, na nich są skrzynki z silnymi brońmi.
Ale się rozpisałem
PS:To mają być tryby, nie tygiel.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Sob 19:38, 06 Lut 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Pią 20:49, 05 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Nieważkość - nie ma wody, ani grawitacji, lata się, ale jak się za daleko poleci, to robal wybucha, a po wybuchu bazooki, tylko powietrze nieco zwalnia robala.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JoaJestem
Worm
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 11:38, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Obrażenia - Nie da sie utopić i nie da się zabić trzeba zadawać jak największe obrażenia aż skończy się czas (15 min)
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JoaJestem dnia Nie 11:39, 07 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 14:11, 06 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Twierdza - Każda drużyna ma twierdzę. Po zniszczeniu twierdzy drużyna przegrywa. Liczbę żyć twierdzy można ustawić w opcjach.
(taki mały ukłon w stronę worms forts).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 23:18, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Napad na pole wroga - Musisz wejść do bazy wroga i w labiryntach zbierać (raczej kraść) złoto przeciwnika. Osoba ,która jako pierwsza okradnie przeciwników, wygrywa
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 12:25, 23 Maj 2010 Temat postu: |
|
|
Ochrona - Każda drużyna ma swojego robaka, kóry się nie rusza, nie atakuje itd. Trzeba zabić te specjalne robaki wrogów, jednocześnie chroniąc swego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TheQuarentine
Nowy
Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 9:46, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Assault - Drużyna A zaczyna w słabej pozycji łatwo do odstrzału, a drużyna B siedzi na dobrze ulokowanej pozycji i broni jej.
Broń biała - każdy robak ma nieskończoność broni białej (kije, topory, ciosy, itd.). Nie ma ty broni planej.
Assault "Od zera" - takie same jak Assault tylko każdy na początku ma nieskończoność Bazooki i granatów a z nieba ciągle spadają skrzynki z uzbrojeniem.
Skrytobójcy - drużyna A musi dostać się do wyznaczonego miejsca w bazie drużyny B.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TheQuarentine
Nowy
Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 9:48, 23 Lip 2010 Temat postu: |
|
|
Bitwa - robaki nie mogą się ruszyć i są za murami. Każdy ma broń ala moździeżotypopodobne. I trza sie lać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 8:51, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Flaga- Każda drużyna ma flagę. Należy dostać się do flagi wroga, potem robakiem, który ma flagę dojść do naszej flagi. Po zabiciu wszystkich wormsów, drużyna się odnawia, jedynym sposobem na wygraną jest zdobycie flagi i powrót. Flagi są otoczone niewielką fosą.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 9:33, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
@up, masz na myśli "Capture the flag"? (CTF)
Dominacja - Na każdej mapie znajdują się 3 pola. Podchodząc do niego zaznaczasz te pole kolorem swojej drużyny. Zabicie wroga nic nie da, bo się odnowi. Im więcej zaznaczysz, tym szybciej zacznie ci nabijać punkty. Osoba, która w ten sposób zdobędzie nadaną ilość pkt. wygrywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gościu
Admin
Dołączył: 16 Lut 2008 Posty: 308
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Mikolajki/Polska
|
Wysłany: Wto 9:37, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
@up, masz na myśli "The King Of Hill"? (czy coś w tym stylu)
Cel, ognia! - Na planszy jest jeden cel, kto pierwszy trafi w cel ma punkt i pokazuje się nowy cel. Kto pierwszy będzie miał (liczba ustawiona przez użytkownika) punktów - wygrywa.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 10:09, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
@Wormer
Chodzi o coś podobnego, ale nieco innego.
Shopper- Zmusza do przestrzegania zasad tego stylu.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Śro 7:47, 04 Sie 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Wto 17:01, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Oblężenie - coś jak 10 misja w W4 ("trudno się do ciebie dopchać"):
Jedna drużyna stoi na zamku i ma sporo hp, przy czym ma mnóstwo amunicji i skrzynki cały czas spadają na zamek
Druga drużyna stoi przy zamku, ma jakieś 25-40 hp, ale robaki ciągle do niej przypływają (1 robak/turę max 12), wyposażenie pojawia się co turę, ale nie ma takiego przypływu
Walczy się do nagłej śmierci w ustawieniach. Bronie też takie same. Częstotliwość skrzynek, to dla oblegających pojawianie się broni, ale działa 3 razy słabiej, niż skrzynki (które spadają tylko na zamek).
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez ludi dnia Wto 17:18, 03 Sie 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 17:19, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
@3up, miałem na myśli "Domination", ale to co powiedziałeś jest podobne do tamtego
1 vs ? - Tryb, w którym pierwsza drużyna ma tylko jednego robala, a reszta ma tyle ile ustawisz. Jest to podobne do "Ocalały", lecz pierwsza drużyna ma zawsze więcej energii od drugiej, bo jest tylko jeden. W drugiej drużynie jest tylko jeden robal, ale przybywa następny jak zginie pierwszy itd.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 18:15, 03 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Roper- Zmusza do ustawień ropera. Przydaje się do tego stylu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
TheQuarentine
Nowy
Dołączył: 23 Lip 2010 Posty: 8
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Śro 7:51, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
@3up, ludi ja to już napisałem jako Assault tylko ty to rozwinąłeś
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Śro 9:40, 04 Sie 2010 Temat postu: |
|
|
Walka na czas - Ma się 2, 3 lub 5 minut na zwycięstwo (zabijając przeciwnika). Jak czas się skończy to runda zostaje zremisowana. Reszta podobna do deathmatch.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|