Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Wto 20:08, 25 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Smoła:Robak wyciąga kocioł z gorącą smołą.Jest to broń lecąca po paraboli (jak pocisk z bazooki) czyli ustawiamy odpowiedni a siłę, a robal robi zamach i rzuca garem ze smołą.Broń nie leci zbyt daleko, nawet jeśli ustawisz maksymalną siłę.Za to smoła rozbryzguje się dość daleko, więc broń dobra na grupkę wroga.Broń może zabrać najwięcej 70 HP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
JoaJestem
Worm
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Śro 11:59, 26 Sie 2009 Temat postu: |
|
|
Jabłko jadalne - robak zajada jabłko i nie kończy mu się tura dodaje 40hp.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez JoaJestem dnia Śro 11:59, 26 Sie 2009, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 8:14, 24 Paź 2009 Temat postu: |
|
|
Banan baseballowy: Bomba bananowa, ale kasetkami są kije baseballowe, jeżeli kij wybuchnie, to ,,wypala" dziurę, aż dotrze do wody, co kilka sekund ,,wypalając" kij wybucha. Wybuch kija to -30hp i odrzut zwykłego baseballa.
Minowa bazooka: Bazooka, która strzela salwą kilku min.
Dynamit kasetowy-Jest to dynamit, po jego wybuchu wyjatuje 10 kasetek zadających po 15 obrażeń.
Szwadron super owiec- Worms wypuszcza 10 super owiec.
Puszka napoju- Broń rzucana, odbija się z bardzo dużą siła po trafieniu w twojego wormsa daje mu 15 żyć wrogom zabiera 15 żyć po 20 sekundach wybucha zadając 55 obrażeń.
Gigasuperbomba bananowa: Banan z 50 kasetkami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Nie 8:11, 12 Wrz 2010, w całości zmieniany 2 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Nie 22:20, 29 Lis 2009 Temat postu: |
|
|
Szklane więzienie:Broń pozwala na spuszczenie szklanej, niezniszczalnej kuli na wrogiego robala.Z kuli nie można wyjść, ani atakować.Kula znika po pięciu turach.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:54, 04 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Fałszywa apteczka- Worm kładzie apteczkę, jednak po dotknięciu jej wybucha (30dmg). Kiedy jest nasz ruch nasze fałszywe apteczki mają zielony krzyżyk.
Śrutowy granat- Worm rzuca granat, po ponownym naciśnięciu strzału wszędzie latają pociski o mocy z miniguna. Naciskając strzał możmy włązyć/wyłączyć strzelanie (jest ograniczona ilość). Po naciśnięciu skoku możemy wysadzić granat (obrażenia jak zwykły).
Nalot min wszelakich- Zrzuca miny każdego typu.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Śro 17:25, 06 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Lodowa różczka - po wycelowaniu zamraża robala na 2 tury
Elektryczne rękawice - robal celuje i z jego rąk wychodzi prąd
Chyba będzie olbrzymi pamel broni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 12:39, 09 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Samolot-myśliwiec: Po wyraniu tej broni z panelu najpierw ustawiamy w wybranym miejscu hangar razem z samolotem. Samolot możemy w każdej chwili odpalić wybierając broń z panelu. Samolot przetrwa 5 strzałów z bazooki. Jego działa zabierają do 250 HP
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 14:32, 10 Sty 2010 Temat postu: |
|
|
Mina rzucana-Rzucana, mocno odbijająca się mina.
Przedzieracz ścian-Dodatek natychmiastowy, dzięki niemu jeżeli np:Jesteśmy przy ścianie, za ścianą wróg. Strzelamy w ścianę i wróg obrywa, niezależnie od grubości ściany
Kryształ-W wybranym miejcu pojawia się kryształ, naszym wormom nic nie robi, wrogim wormom zabiera 35hp (po dotknięciu).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Wto 15:55, 02 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Shuriken - Rzucana ninjowska gwiazda. Może wbić się w teren jak lina i zabrać robalowi 50 HP
Kula do kręgli - Unieruchamia worma na 10 tur. Czasem zabiera 100 HP.
Bomba podkładana - Takie coś jak mina , ale nie ma czujnika ruchu.
Bonba termojądrowa - Zadaje więcej obrażeń niż bomba podkładana.
Wyrzutnia rakiet - Coś jak bazooka , ale nie wpływa na wiatr i nie leci po paraboli
Motorówka - Możesz nią transportować swoje robale. Uwaga! działa tylko w wodzie!
Helikopter - To samo co z nalotem. Celujesz i uruchamiasz.
Czasowa bomba termojądrowa - Bardzo przydatna bomba. Gdy ją kładziesz , możesz zadecydować , za ile ma wybuchnąć.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Wormsiarz dnia Śro 21:03, 03 Lut 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Śro 23:16, 03 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
Miłe dźwięki:Nasz robal wyciąga klakson.Namierzamy tak jak shotgunem.Gdy nacelujemy, wciskamy przycisk strzału i z klaksonu wydobywa wielka fala dźwiękowa, odpcyhająca nacelowanego robaka na duży zasięg i zabierająca 40 HP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
JoaJestem
Worm
Dołączył: 05 Maj 2008 Posty: 130
Przeczytał: 0 tematów
Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 17:52, 06 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
chyba będzie duży panel broni
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormsiarz
Head Admin
Dołączył: 12 Lut 2008 Posty: 2210
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 10 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 16:35, 07 Lut 2010 Temat postu: |
|
|
JoaJestem napisał: | chyba będzie duży panel broni |
Bardzo duży .
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Wto 19:41, 02 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Pojednynczy wstrząs:Inna wersja trzęsienie ziemi, tylko że tu mamy do czynienia z jednym, wielkim wstrząsem.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 23:22, 19 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Dragon Punch (Smocza Pięść) - Robal wyskakuje bardzo wysoko uderzając potężnie i zabierając 100HP. Ogień przypomina cień smoka...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
ludi
Naczelny
Dołączył: 09 Maj 2008 Posty: 580
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 4 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Bełchatów
|
Wysłany: Sob 17:31, 20 Mar 2010 Temat postu: |
|
|
Działo bananowe - robal wystrzeliwuje z działa banan, z którego odrywają się po kolei podbanany. Jak uderzy w grunt, to banan wybuchnie rozpadając się na banany, które nie zdołały się wydostać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 14:22, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Deskorolka: Worms wchodzi na deskorolkę i jeździ. Deskorolka jest bardzo szybka, można na niej wykonywać różne triki.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pią 18:55, 18 Cze 2010 Temat postu: |
|
|
Sprężyna: Dodatek, który daje możliwość wyższego skakania bez utraty jednostek energii. Gdy robal spadnie z dużej wysokości (ze sprężyną) to zacznie się lekko odbijać. (ale tylko na chwilę)
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 16:45, 27 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Bombka: Tak jak granat, ale wybucha po dotknięciu terenu.
Rózga: Broń krótkodystansowa, zabiera 60 hp.
Choinkotaran: Worm bierze choinkę i używa jej jako tarana. Sekunda bycia dotkniętym przez choinkę zabiera 60hp. Choinkotaran może niszczyć teren.
Nalot bałwanów: Z nieba spada 5 bałwanów. Ich eksplozje zabierają po 50hp.
Opłatek: Worm rzuca opłatkiem, który zabiera 30 hp i zatruwa (siła trucizny: -5hp/tura). Opłatek po trafieniu w worma, leci dalej, dopiero teren go zatrzymuje. Kiedy opłatek trafi na skrzynkę, ta wybucha, a opłatek leci dalej.
Renifer: Lepsza wersja owcy, można nim sterować, bodnięcie rogami zabiera 25 hp, a wybuch renifera - 90.
Karp w galarecie: Lepsza wersja ataku grubasów, wybuchy karpa zabierają po 100hp, przy wybuchu wytrykskuje trująca galareta. Worm, który dotknie galarety jest zatruty (siła trucizny: -5hp/tura).
Kolęda: Potężna fala soniczna, ogromny odrzut, może zadać nawet 150 obrażeń.
Mikołaj: Potężna broń, powoduje pojawienie się na polu bitwy świętego Mikołaja. Mikołaj daje naszym robakom apteczki i zasobniki, rzuca we wrogie wormy pojemnikami z gazem, granatami i beczkami.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Pon 16:48, 27 Gru 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Wto 0:18, 28 Gru 2010 Temat postu: |
|
|
Up
Świąteczne bronie
Bomba ananasowa: Broń rzucana, podobna do granatu z tą różnicą, że wybucha odrazu przy zetknięciu z przeszkodą (granat wybucha dopiero po upłynięciu określonej liczby sekund, tu nie ma zapalnika). Maksymalnie zabiera 70 HP.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 15:10, 31 Sty 2011 Temat postu: |
|
|
Supergun - Lepsza wersja minigunu, może zabrać nawet 500hp.
Rakietowa bazooka - Połączenie bazooki z wyrzutnią rakiet. Jest to nieco lepsza wersja bazooki, zabiera 65hp, ma większy zasięg i dalej odrzuca. Wiatr na nią wpływa.
Koparka - Worm wsiada do koparki. Można nią niszczyć przeszkody i ranić wrogie wormy (-80hp).
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|