kenex
Moderator
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kenex Spam Center
|
Wysłany: Wto 11:47, 22 Lut 2011 Temat postu: worms - war of the world - ogólna dyskusja |
|
|
W świecie wormsowym trwa nieustająca wojna o terytorium. Stań po jednej z trzech stron konfliktu i podbij cały świat. Od teraz jako dowódca całej frakcji możesz sam decydować które wyspy podbijesz oraz w jaki sposób je wykorzystasz.
Na początku startujesz na jednej wyspie początkowej. Dopóki nie zbudujesz łodzi musisz umiejętne gospodarować obszarem bo musisz na jednej wyspie zmieścić domy, farmy, koszary, fabrykę uzbrojenia, stocznię, port, instalacje obronne i wiele więcej. Jednak jest to na tyle trudne że najlepiej rozpocząć kolonizację kolejnych wysp jak najszybciej.
EDIT : Jeżeli oddziały dwóch, różnych frakcji znajdą się na tej samej wyspie, rozpoczyna się walka typowo-wormsowa (turowa)
Dostępne specjalizacje wormów :
Rodzic - jeśli wybierzesz kobietę i mężczyznę ich zadaniem będzie rodzenie dzieci (które są mniej wydajne i mają mniej jednostek energii zanim dorosną). Wymagają domu.
Górnik – jego zadaniem jest pozyskiwanie surowców z gruntu. Znacznie wydajniejszy w kopalni.
Drwal – jego zadaniem jest pozyskiwanie drewna, ścinając drzewa (które są niewyczerpalne na potrzeby gry)
Farmer – jego zadaniem jest pozyskiwanie żywności na farmach (której potrzebują wszystkie wormy)
Robotnik – tworzy broń w fabrykach
Budowniczy – buduje nowe budynki
Żołnierz – jego zadaniem jest obrona posiadanych wysp oraz podbój nowych, jednym słowem walka.
Dostępne budynki :
Dom jednorodzinny – pomieści jedną rodzinę
Mały blok – pomieści cztery rodziny
Duży blok – pomieści 12 rodzin
Kopalnia – znacznie przyspiesza wydobycie surowców
Magazyn – w nim można przechowywać żywność, surowce i drewno
Farma – tutaj farmerzy mogą uprawiać rośliny które posłużą jako pokarm
Koszary – to tutaj wyszkolisz nowych wojowników
Fabryka uzbrojenia – tutaj stworzysz wszelkie uzbrojenie, wymaga robotników
Stocznia – to tutaj zbudujesz statki bez których nie podbijesz żadnej wyspy
Port – stąd będą wypływać twoje statki i przypływać
Mur obronny – daje znaczną przewagę podczas ataku nie przyjaciela
Brama – abyś mógł przejść na drugą stronę muru
Działko strażnicze – obroni cię przez przeciwnikiem na lądzie, wodzie i powietrzu
Dostępne bonie i narzędzia :
Już wam znane :
Bazooka
Pocisk Samonaprowadzający
Gołąb Samonaprowadzający
Granat gazowy
Strzelba
Uzi
Minigun
Snajperka
Granat
Bomba kasetowa
Samonaprowadzająca bomba kasetowa
Bomba bananowa
Święty granat
Dynamit
Mina
Owca
Super owca
Babunia
Kij basebollowy
Plecak rakietowy
Podest
Lina
Super lina (dłuższa)
Spadochron
Nowe lub zmienione :
Granat dymny – wytwarza ogromną chmurę dymu która może być wykorzystana do utrudnienia poruszania się przeciwnika lub ukrycia własnych robali (znika po turze przeciwnika)
Kostium podwodny – dopóki nie skończy się tlen w kombinezonie, worm może pływać pod wodą
Naloty :
Naloty w tej części pełnią zupełnie inną funkcję niż zwykle. Służą one do bombardowania wysp nieprzyjaciela, nie musi tam wcale toczyć się walka. Jedynym ratunkiem przez takim nalotem jest celne strzelanie jednym z żołnierzy w spadające pociski zanim dotkną ziemi lub postawienie kilku działek strażniczych.
Zwykły nalot – zrzuca bomby o niewielkiej mocy
Napalm – nalot zrzuca pociski które wybuchając powodują powstanie ognia w polu rażenia
Silny nalot – zrzuca bomby o dużej mocy
Nalot nuklearny – zrzuca bomby jądrowe które zatruwają robale na sporym obszarze i wybuchają z ogromną siłą
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kenex dnia Wto 19:37, 22 Lut 2011, w całości zmieniany 3 razy
|
|