Zobacz poprzedni temat :: Zobacz następny temat |
Autor |
Wiadomość |
kenex
Moderator
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kenex Spam Center
|
Wysłany: Sob 10:19, 25 Wrz 2010 Temat postu: Temat ogólny o przejściu robaków do 3D |
|
|
Tutaj prowadzimy dyskusje na temat przejścia robaków do 3D. Czy według was było słuszne? Jakie błędy popełniło team17? Dlaczego ludzie tak nie lubią 3D? Tutaj jest miejsce aby o tym porozmawiać.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 10:34, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Ludzie nie lubią części w 3D, bo zawsze były gorzej dopracowane niż 2D. Zawsze miały jakieś uciążliwe błędy. 2D nie ma takich.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Sob 21:22, 25 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Może właśnie to było powodem takiej małej liczby części w 3D? Być może do takiej gry jak Worms nie pasuje trzeci wymiar. Ale to tylko złudzenie, wynikające z tego, iż pierwsze Wormsy powstawały w 2D. Gracze przystotsowali się do drugiwgo wymiaru. Myślę, że jeśli pierwsze Wormsy wyszły by w 3D, to większość graczy wolałaby trzeci wymiar. Tylko 3 częsci w 2D, a reszta w trzech wymiarach... Rozmarzyłem się...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Nie 8:14, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Bardzo dobrze, że wormsy przeszły do 3D. Szkoda tylko, że negatywnie się to przyjęło.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez Gal Anonim dnia Nie 8:14, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 1 raz
|
|
Powrót do góry |
|
|
kenex
Moderator
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kenex Spam Center
|
Wysłany: Nie 11:27, 26 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Prof.Worminkle napisał: | Może właśnie to było powodem takiej małej liczby części w 3D? Być może do takiej gry jak Worms nie pasuje trzeci wymiar. Ale to tylko złudzenie, wynikające z tego, iż pierwsze Wormsy powstawały w 2D. Gracze przystotsowali się do drugiwgo wymiaru. Myślę, że jeśli pierwsze Wormsy wyszły by w 3D, to większość graczy wolałaby trzeci wymiar. Tylko 3 częsci w 2D, a reszta w trzech wymiarach... Rozmarzyłem się... |
Pewnie masz rację. W końcu najczęstrzym argumentem fanów 2D jest :
Osoba nielubiąca robaków w 3D napisał: | Wormsy w 3D straciły swój klimat |
Nie rozumiem tego. Jak można oczekiwać w kółko tego samego klimatu. Wormsy w 3D owszem straciły swój klimat. Ale zyskały jeszcze lepszy.
Dużym błędem TEAM17 było niedopracowanie pod wieloma względami worms3D. Wiele osób już wtedy odwruciło się od trójwymiaru i nawet nie grając w worms4:mayhem mówią i tak że wszystkie odsłony w 3D to ***. Oczywiście jest to trollowskie ale co poradzić.
Nastawienie "3D = g*wno" ma też wpływ na recenzje. No bo jeśli recenzent myśli sobie "to napewno będzie badziew" to zawsze znajdzie wady byleby to swojemu móżdżkowi udowodnić.
Post został pochwalony 0 razy
Ostatnio zmieniony przez kenex dnia Nie 11:31, 26 Wrz 2010, w całości zmieniany 3 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Pon 12:38, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Osoba nielubiąca robaków w 3D napisał: | Wormsy w 3D straciły swój klimat |
Nie wydaje mi się możliwe utrzmanie tego samego klimatu w 2D i 3D.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
kenex
Moderator
Dołączył: 27 Lip 2010 Posty: 1091
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Kenex Spam Center
|
Wysłany: Pon 14:03, 27 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Gal Anonim napisał: | Osoba nielubiąca robaków w 3D napisał: | Wormsy w 3D straciły swój klimat |
Nie wydaje mi się możliwe utrzmanie tego samego klimatu w 2D i 3D. |
No właśnie. Nie wiem jak można było tego oczekiwać
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Śro 20:07, 29 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Według osób nie cierpiących 3D, ludzie z Team 17 powinni stanąć na głowie, aby ten klimat utrzymać Jednak jest jedno ale, tego NIE DA się zrobić. Jak mi przykro Na szczęscie my to rozumiemy i dlatego akceptujemy Worms 3D. Worms 3D to całkiem inne otoczenie. Nie można porównywać klimatu z 2D i 3D. To dwa inne światy. Tylko zasady są te same, chociaż i one są w niektórych szczegółach edytowane przez różnicę wymiarów. Można by na przykład zrobić część w 2D i: Dodać myzczki z Mayhem, dodać fabrykę broni, fabrykę min, muzykę z Mayhem, ubrania, obiekty z Mayhem, tekstury z Mayhem i inne rzeczy z MAYHEM. Ale jak sobie to wyobrażam... to mimo tych wszytskich podobieństw gra była by całkiem inna.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Gal Anonim
Moderator
Dołączył: 23 Paź 2009 Posty: 2307
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Czw 12:14, 30 Wrz 2010 Temat postu: |
|
|
Gdyby by zrobić to, co powiedzał Worminkle, wyszło by jeszcze co innego.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Prof.Worminkle
Moderator główny
Dołączył: 20 Gru 2008 Posty: 620
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 2 razy Ostrzeżeń: 0/7 Skąd: Sulików
|
Wysłany: Sob 13:20, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
Worms Mayhem przeniesione w drugi wymiar... To byłoby straszne. Na szczęscie ludzie z Team 17 się do tego nie posunęli.
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
Wormer21
Moderator
Dołączył: 09 Lut 2009 Posty: 1918
Przeczytał: 0 tematów
Pomógł: 9 razy Ostrzeżeń: 0/7
|
Wysłany: Sob 13:47, 02 Paź 2010 Temat postu: |
|
|
W4 w 2D. Lol. To by była tragedia...
Post został pochwalony 0 razy
|
|
Powrót do góry |
|
|
|