Autor |
Wiadomość |
Wormsiarz |
Wysłany: Nie 11:12, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Hehe , mam to w genach |
|
|
Prezes |
Wysłany: Nie 11:11, 23 Sie 2009 Temat postu: |
|
Nie wiedziałem wormsiarzu, że umiesz modować mapy |
|
|
Wormer21! |
Wysłany: Pią 19:18, 26 Gru 2008 Temat postu: |
|
aha... a w W4 to samo się robi... |
|
|
Wormsiarz |
Wysłany: Wto 13:11, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
już chyba wszystko opisałem... |
|
|
Wormer21! |
Wysłany: Wto 13:03, 23 Gru 2008 Temat postu: |
|
fajne ale ile jeszcze będzie podejść? |
|
|
Gościu |
Wysłany: Śro 17:36, 24 Wrz 2008 Temat postu: |
|
Post albik161'a:
lunar - księżyc
war - wojna
pirate - piraci
england - anglia
horror - horror
arctic - arktyka |
|
|
Wormsiarz |
Wysłany: Sob 18:54, 20 Wrz 2008 Temat postu: W3DMapEditor Poradnik!!! |
|
Poradnik W3DMapEdytor!!!
1: Jak ściągnąć obiekty do W3DME?
Klikasz na File i Import Objects
i wybierasz folder Worms3D\Data\Bundles (nie może być inny)
i wybierasz styl z jakiego chcesz importować obiekty
2: Jak ściągnąć mapy do W3DME?
Klikasz na File i wybierasz opcje Import Map
I wybierasz mapę z listy , którą chcesz importować...
3: Jak wgrać tekstury?
Klikamy na textures w prawym górnym rogu i klikamy na open textures
Następnie wybieramy folder z którego themu chcesz mieć tekstury i klikasz na dowolny folder i na dokument ThemeNazwa
Potem kliknij na Textures View i na Load texture Dir i wybierasz folder Worms3D\Data\Bundles (nie może być inny)
Potem kliknij na load textures i twoje tekstury są już załadowane
PORADNIK NIE JEST SKOŃCZONY!!! |
|
|